Materiały oznaczane jako: artykuły sponsorowane, prezentacje, teksty promocyjne, reklama, materiały partnera, materiały na zlecenie, materiały powstałe przy współpracy z (...), subiektywnie, partner, organizator, nazwą wydarzenia (np. Perły Samorządu), partner wydania oraz inne o tożsamym charakterze stanowią materiały reklamowe w rozumieniu art. 36 ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. prawo prasowe.
Artykuły sponsorowane umieszczone są na stałe w ramach wybranego serwisu oraz promowane przez 7 dni na SG serwisu poprzez link lub box redakcyjny.
Treść w całości dostarczana przez Klienta.
Wszystkie artykuły ukazują się na desktop i mobile.
Serwis (do wyboru) | Cena RC |
---|---|
promocja na SG linkiem lub boxem | |
gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl, infor.pl | 100 000 zł |
Dopłaty:
- za pierwszą pozycję linku lub boxu + 30%, pozostałe bez gwarancji miejsca
- dodanie video: 20%
- wyłączność reklamowa (wyłączenie slotów reklamowych w ramach artykułu): 20 %
- gwarancja ruchu - do ustalenia z handlowcem
Artykuły partnerskie umieszczone są na stałe w ramach wybranego serwisu oraz promowane przez 7 dni na SG serwisu poprzez link lub box redakcyjny.
Treść przygotowywana wraz z redakcją lub pisana przez redakcję w porozumieniu z Klientem
Wszystkie artykuły ukazują się na desktop i mobile.
Serwis (do wyboru) | Cena RC |
---|---|
promocja na SG linkiem lub boxem | |
gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl, infor.pl | 130 000 zł |
Dopłaty:
- za pierwszą pozycję linku lub boxu + 30%, pozostałe bez gwarancji miejsca
- dodanie video: 20%
- wyłączność reklamowa (wyłączenie slotów reklamowych w ramach artykułu): 20 %
- gwarancja ruchu - do ustalenia z handlowcem
Przeniesienie artykułu z wydania papierowego "Dziennika Gazety Prawnej" do jednego z serwisów internetowych.
Serwis (do wyboru) | Cena RC | ||
---|---|---|---|
bez promocji | promocja na SG linkiem | promocja na SG boxem | |
gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl, infor.pl | 30 000 zł | 50 000 zł | 65 000 zł |
Dopłaty:
- za pierwszą pozycję linku lub boxu + 30%, pozostałe bez gwarancji miejsca
- dodanie video: 20%
- wyłączność reklamowa (wyłączenie slotów reklamowych w ramach artykułu): 20 %
Serwis | Cena RC |
---|---|
na stronach głównych (SG) - 4 / 7 artykułów | |
gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl | 250 000 zł |
Zawiera 4 -7 artykułów (w zależności od serwisu)
Cena modułu partnerskiego dotyczy wersji podstawowej (szczegóły u handlowców).
Serwis | Cena RC |
---|---|
na stronach głównych (SG) - 4 / 7 artykułów | |
gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl | 200 000 zł |
Zawiera 4 -7 artykułów (w zależności od serwisu)
Cena modułu sponsorowanego dotyczy wersji podstawowej (szczegóły u handlowców).
Serwis (do wyboru) | Cena RC |
---|---|
gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl | 300 000 zł |
Cena sekcji dotyczy wersji podstawowej (szczegóły u handlowców).
Na tydzień, ze stałą ekspozycją tego serwisu na stronie głównej w postaci boxu.
Serwis (do wyboru) | Cena RC |
---|---|
gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl | 600 000 zł |
Cena serwisu dotyczy wersji podstawowej (szczegóły u handlowców).
Serwis (do wyboru) | Cena RC |
---|---|
gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl | 130 000 zł |
Cena nagrania wideo dotyczy wersji podstawowej (szczegóły u handlowców).
Serwis (do wyboru) | Cena RC |
---|---|
gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl, infor.pl | 300 000 zł |
Cena nagrania webinarium dotyczy wersji podstawowej (szczegóły u handlowców).
Serwis | Cena RC |
---|---|
gazetaprawna.pl | 200 000 zł |
Cena podcastu dotyczy wersji podstawowej (szczegóły u handlowców).