Wręczenie wyróżnień w konkursie Samorządowy lider komunikacji i promocji 2022 odbędzie się 19 maja 2022 r. o godz. 14.00 w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni.





Zarejestruj się

Samorządowcy! Pokażcie, jak się komunikujecie!


Trzecia edycja konkursu „Samorządowy lider komunikacji i promocji” jest poświęcona działaniom, za pomocą których władze lokalne starają się dotrzeć czy to do mieszkańców, przedsiębiorców czy innych grup. Jeśli Państwa urząd zorganizował ostatnio jakąś kampanię – np. zachęcał do korzystania z komunikacji miejskiej albo do picia gminnej wody – i miała ona jakieś wspólne hasło czy przekaz, to znaczy, że kwalifikuje się ona do naszego konkursu.

Do wzięcia udziału zapraszamy samorządy wszystkich szczebli. Nawet licząca 5 tys. mieszkańców gmina może wygrać z 2-milionowym województwem – najważniejszy jest pomysł!

We wniosku zgłoszeniowym prosimy o opisanie najlepszego projektu komunikacyjnego lub promocyjnego, jakie Państwa samorząd przeprowadził w 2021 r. Do wniosku można załączać w wersji elektronicznej materiały wideo, plakaty, ulotki, i inne dodatki, dzięki którym lepiej poznamy Państwa projekt. Będziemy oceniać przede wszystkim pomysł, dzięki któremu staraliście się dotrzeć do odbiorców, a także wybrane sposoby komunikacji i osiągnięte efekty.

Do udziału w konkursie mogą się zgłaszać:

  • gminy wiejskie,
  • gminy miejsko-wiejskie,
  • gminy miejskie do 100 tys. mieszkańców,
  • gminy miejskie powyżej 100 tys. mieszkańców,
  • powiaty
  • urzędy marszałkowskie

Zapraszamy!

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, przedłużamy termin przyjmowania wypełnionych ankiet do dnia 7 kwietna br.

Termin ten jest nieprzekraczalny.


PARTNER MERYTORYCZNY RANKINGU

REGULAMIN KONKURSU "SAMORZĄDOWY LIDER KOMUNIKACJI I PROMOCJI 2022"


ABY UZYSKAĆ DOSTĘP DO KWESTIONARIUSZA KONKURSOWEGO WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (KLIKNIJ)

UWAGA: Zgodnie z postanowieniami regulaminu wraz z wypełnionym kwestionariuszem konkursowym, Osoba Kontaktowa jest zobligowana do przesłania skanu wypełnionego i podpisanego przez Wójta / Burmistrza / Prezydenta miasta/Starostę/Marszałka, załącznika nr 1 dołączonego do Regulaminu.

Uzupełniony załącznik należy przesłać na adres e-mail: rafal.zielinski@infor.pl, najpóźniej do dnia 31 marca br.


Wypełnienie kwestionariusza konkursowego bez przesłania skanu wypełnionego i podpisanego załącznika, zostanie uznane za nieważne.

Dane uczestnika (podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do uzyskania dostępu do ankiety)

* pola wymagane

Nazwa gminy/powiatu/urzędu marszałkowskiego:*
Adres gminy/powiatu/urzędu marszałkowskiego:*
Imię i nazwisko osoby kontaktowej:*
Stanowisko:*
Telefon* kom./
Telefon stacjonarny*

Format wprowadzania: XXX-XXX-XXX

Format wprowadzania: (XX) XXX-XX-XX

E-mail:*

Dostęp do ankiety będzie wysłany na podany w formularzu adres e-mail, najpóźniej w ciągu 24 godzin.