Idea projektu
Od dziewięciu lat z okazji Dnia Dziecka, Dziennik Gazeta Prawna wydawany jest w specjalnej formule. Oprawa graficzna DGP, treści merytoryczne, ilustracje i reklamy przygotowywane są przez dzieci. Dzieci „opanowują” również serwisy internetowe Grupy i pomagają redakcji w przygotowywaniu materiałów na strony:www.dziennik.pl, www.gazetaprawna.pl, www.forsal.pl.
Redakcja we współpracy z Partnerem ma możliwość przygotowania i przeprowadzenia debaty na ustalony z Partnerem temat. Relacja z debaty w grzbiecie białym DGP lub dodatku ukaże się w okolicznościowym wydaniu DGP. Do debaty zapraszamy dzieci w wieku 8-13 lat.
Przykładowe tematy debat realizowanych w ostatnich latach i relacje na łamach DGP:
„Na przyjemności trzeba uzbierać” przeprowadzona z partnerem Santander
„Masz to jak w banku” przeprowadzona z partnerem Santander
„Pieniądze to nie frajda... ale duża odpowiedzialność” przeprowadzona z partnerem Santander
„Finansowe czary-mary, czyli dzieci (i dorośli) o bankach” przeprowadzona z partnerem Bankiem Pekao