Idea projektu

Od siedmiu lat z okazji Dnia Dziecka, Dziennik Gazeta Prawna wydawany jest w specjalnej formule. Oprawa graficzna DGP, treści merytoryczne, ilustracje i reklamy przygotowywane są przez dzieci. Dzieci „opanowują” również serwisy internetowe Grupy i pomagają redakcji w przygotowywaniu materiałów na strony:www.dziennik.pl, www.gazetaprawna.pl, www.forsal.pl.

Redakcja we współpracy z Partnerem ma możliwość przygotowania i przeprowadzenia debaty na ustalony z Partnerem temat. Relacja z debaty w grzbiecie białym DGP lub dodatku ukaże się w okolicznościowym wydaniu DGP. Do debaty zapraszamy dzieci w wieku 8-13 lat.


Przykładowe tematy debat realizowanych w ostatnich latach i relacje na łamach DGP:

„Finansowe czary-mary, czyli dzieci (i dorośli) o bankach” przeprowadzona z partnerem Bankiem Pekao



„Po co nam miedź?” przeprowadzona z partnerem KGHM Polska Miedź



„Pozytywnie zakręceni, czyli dzieciaki i sport” przeprowadzona z partnerem PGE S.A.