
Sergiej Fuks
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem, zdobytym w trakcie pracy w wielu krajach (Ukraina, Holandia, Wielka Brytania, Czechy, Węgry i Polska). Analityczny, skuteczny w budowaniu strategii, zarządzaniu sprzedażą, zmianą i re-engineeringiem oraz w kierowaniu zespołami między-funkcyjnymi. Ceni etykę, różnorodność, pasję i zaangażowanie oraz ciągły rozwój poprzez otwartość na zmiany i stawianie sobie wyzwań. Posiada trzy dyplomy: MBA (Manchester Business School, Wielka Brytania), magistra ekonomii (Włochy) oraz matematyki (Ukraina).

Krzysztof Kasperuk
Pasjonat sprzedaży, rozwoju i mówienia. Centrum dowodzenia PANHERI. Jego drugim domem jest sala szkoleniowa. Nigdy nie robi jednej rzeczy dwa razy tak samo, wciąż szuka nowych rozwiązań i doskonali to co już stworzył. Entuzjasta i wizjoner, który zawsze dostrzega potencjał zarówno w ludziach jak i w sytuacjach. Dzień, w którym nie pozna nowej osoby lub nie wymyśli czegoś nowego, jest dla niego dniem straconym.

Roman Kawszyn
Współzałożyciel Al Fianco Partners. Pomysłodawca i wspólgospodarz wielu edycji Akademii Handlowca. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży bezpośredniej, detalicznej, B2B, psychologii sprzedaży i telemarketingu. Handlowiec i Manager Działów Sprzedaży, charyzmatyczny lider i mówca. Współpracował m.in. z: TVP, Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ. Autor trzech książek (Pragnę, Pierwsze skrzypce, Motivazione), współautor bestsellera Techniki Obrony Ceny oraz autor wielu CD audio (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling, Capax causae, Be Human, Prawda i charyzma, Strategie Efektywności Sprzedażowej).

Leszek Kurycyn
Absolwent Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej oraz INSEAD Business School Senior Executive Program. Posiada ugruntowane doświadczenie zawodowe w organizacji i rozwoju przedsięwzięć komercyjnych, a w szczególności w obszarach tworzenia i zarządzania strukturami rozproszonymi. Współtworzył i uczestniczył w realizacji wielu międzynarodowych projektów w zakresie transformacji strategicznych, fuzji i przejęć oraz wdrażania inicjatyw podnoszących sprawność organizacyjną firm. Autor programów szkoleniowych w zakresie doskonalenia umiejętności sprzedażowych, negocjacji handlowych i umiejętności komunikacyjnych. W roku 2004 podjął pracę w ManpowerGroup będąc odpowiedzialnym za rozwój firmy na rynku polskim oraz w Rumunii. W ramach Grupy wprowadził na rynek markę Experis. Z początkiem 2012 roku dołączył do firmy Randstad Polska, gdzie objął stanowisko Dyrektora Operacyjnego – Członka Zarządu. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego Spółki Jobhouse, dostarczającej udoskonalone rozwiązania w zakresie rekrutacji i outsourcingu kadr oraz konsultingu HR. Ekspert rynku pracy, z branżą doradztwa personalnego związany od 18 lat.

Krystian Pluciak
Na co dzień pracuje dla firm pow. 60 osób, podnosząc ich zyskowność i rozwiązując ich kluczowe bolączki bez kosztownych inwestycji. Od kilku lat pomaga również przy systemowej i mierzalnej transformacji kultury organizacyjnej w miejsce pracy marzeń. Jest autorem „Księgi dobrych praktyk – najlepiej zorganizowanych polskich firm” (premiera styczeń 2019). Jego główne talenty wg Gallupa to: rozwiązywanie problemów i odkrywczość.

Adrian Suska
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w obszarze zarządzania dużymi sieciami sprzedaży oraz budowania strategii sprzedaży. Zawsze pracuje z pasją i zaangażowaniem, stale szukając możliwości podniesienia własnych kwalifikacji. W centrum wartości stawia zawsze ludzi. Przez całą karierę zawodową budował zespoły skuteczne, pełne pasji, pomysłów i zaangażowania. Wielokrotnie prowadził szkolenia oraz wdrażał standardy pracy dla pracowników sprzedaży. Posiada dwa dyplomy: MBA (SGH, Polska) oraz magistra finansów i bankowości (Wyższa Szkoła Handlu i Prawa w Warszawie).

Adam Szaran
Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. Manager sprzedaży i handlowiec w obszarze usług dla biznesu. Ekspert TVN BiŚ, DD TVN oraz czaso-pisma Nowa Sprzedaż. Wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP, prowadził audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych. Szkolił i doradzał dla takich marek jak m.in.: Adidas, Reebok, Levi`s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo. Autor i współautor wielu publikacji w formie CD (Storytelling, Techniki obrony ceny, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji, personal branding, sztuczki umysłu, selftuning) oraz bestsellerowych książek (Techniki Obrony Ceny i Element Twórczy).

Joanna Wazowicz
Zorientowany biznesowo trener, konsultant i interim manager z ponad 15–letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania sprzedażą i obsługą klienta. Posiada doświadczenie w pracy na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych firmach z branży usług finansowych, telekomunikacyjnych i logistycznych. Zarządzała zarówno zespołami sprzedaży bezpośredniej (m.in. Call Center) jak i sprzedaży pośredniej (sieci partnerskie, struktury d2d). W latach 2014 -2018 pełniła funkcję Interim Sales Manager w firmie Apexnet Sp. z o.o. Na stałe jako konsultant biznesowy współpracuje z firmą Sandler Training Polska. Od maja 2018 r. pełni funkcję Lidera Projektu Volkswagen Champions Lead wspierającego zarządzanie efektywnością sprzedażową w salonach dealerskich VW. Była trenerem wewnętrznym Raiffeisen Bank Polska S.A. w zakresie Superior Customer Service Quality. Współautorka podręcznika „Skuteczny Sprzedawca” dla pracowników oddziałów detalicznych. Na stałe jako trener sprzedaży współpracuje m.in. z grupą PSA (Peugeot i Citroen) oraz firmą Stock Polska Sp. z o.o. Członek Stowarzyszenia Interim Managers.