Wyniki Konkursu Samorządowy Lider Komunikacji i Promocji w podziale na obszary:
Obszar promocji:
Wyróżnienia:
Grodzisk Mazowiecki – za projekt - Zostań współautorem muralu 500-lecia Grodziska Mazowieckiego – 500 odcisków dłoni mieszkańców na 500-lecie miasta. (za zaangażowanie kilkuset mieszkańców w realizację projektu)
Gmina Rakoniewice – za Kampanie promocyjno- informacyjną związana z obchodami 770. rocznicy powstania miejscowości, 360- lecia nadania praw miejskich oraz 165. rocznicy urodzin i 85. rocznicy śmierci- Michała Drzymały - Bohatera Gminy i Miasta Rakoniewice (za przywiązanie do historii i rekonstrukcję wozu Drzymały)
I miejsce
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego – Kampania outdoorowa pod hasłem „Tutaj kreacja to rekreacja. Stwórz swój biznes na Warmii i Mazurach”
(za konsekwencję i za bilbordy 3D, w których wykorzystano komponenty pochodzące z recyklingu)
Obszar komunikacji:
Wyróżnienia:
Brwinów - Okna się same nie umyją
(za pomysł użycia do komunikacji jednego z najpowszechniejszych środków przekazu, czyli memów, i dotarcie w ten sposób do młodszego pokolenia)
Powiat Kędzierzyńsko-Kozielsko – Kampania informacyjna pod nazwą #VictoriaForUkrainians.
(za pomysł wykorzystania do kampanii informacyjnej Victorii – dziennikarskiej Ukrainki, dzięki czemu kampania zyskała na wiarygodności i trafiła również do tych, którzy nie znali języka polskiego)
I miejsce
Miasto Tychy – Urzędowo, ale zrozumiale!
(za ułatwianie komunikacji i podjęcie trudnego – w czasach powszechnego zaśmiecania języka – wyzwania)
Obszar zdrowia:
Wyróżnienia:
Powiat poznański - Zorientowani na powiat poznański – Zielone Punkty Kontrolne
(za promowanie aktywności fizycznej w formie atrakcyjnej dla wszystkich: od dzieci po emerytów)
Urząd marszałkowski woj. Zachodniopomorskiego – Miejsca Przyjazne Rowerzystom
(za dwa w jednym, czyli połączenie aktywności fizycznej z rozwojem lokalnego biznesu)
I miejsce
Giżycko - kampania zachęcająca do picia wody kranowej, racjonalnego wykorzystania zasobów wodnych, realny wpływ na zmniejszenie produkcji plastiku pod hasłem „Czysta Giżycka”
(za wszechstronne pokazanie atrakcyjności kranówki i wprowadzenie jej na salony, czyli do restauracji)
Obszar ekologii
Wyróżnienia:
Zielonka - ZIELONKA jest EKO
(za darmową aplikację mobilną ułatwiającą m.in. segregację i zbiórkę odpadów)
Sosnowiec - „Pszczela Ścieżka w Sosnowcu”
(za wprowadzenie pszczół do miasta)
Czerwonak - Myśleć globalnie, działać lokalnie
(za pomysłowe plakaty, grafiki i filmy promocyjne, które w sposób atrakcyjny pokazywały to, co ważne)
Gdynia – Zapraszamy ptaki do Gdyni
(za szerzenie pasji ornitologicznej w miejskiej dżungli)
I miejsce
Rokietnica - Kampania promocyjna Węzła Przesiadkowego Rokietnica
(za promowanie ekologicznych środków transportu i podróży koleją)