
Monika Nowecka
Partner Zarządzający Działem Usług Księgowych i Kadrowo-Płacowych
Związana z Mazars od 1995 roku. Biegły rewident, absolwentka kierunku Finanse i Bankowość oraz studiów MBA Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze księgowej podmiotów o różnej osobowości prawnej i różnorodnym profilu działalności, w tym podmiotów notowanych na giełdzie.
Monika Nowecka posiada szeroka wiedzę i praktykę w zakresie polskich i zagranicznych standardów rachunkowości (MSSF). Jest prelegentem szkoleń oraz autorką licznych publikacji z zakresu rachunkowości.
Ekspert w branży outsourcingowej oraz autorka wielu publikacji z nią związanych.

Monika Smulewicz
Odpowiada za kształtowanie oferty, procedur oraz standardów świadczenia usług outsourcingowych. Podejmuje kluczowe decyzje w zakresie rozwoju biznesu oraz działań komunikacyjno-marketingowych.
Związana jest z firmą od 2007 roku. Menedżer, z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich. Na bieżąco czuwa nad realizacją kilkuset kontraktów outsourcingowych, efektywnie kontrolując i zarządzając pracą kilkudziesięciu zespołów projektowych.
Monika Smulewicz jest ekspertem w dziedzinie kadrowo-płacowej, z bogatym doświadczeniem szkoleniowym, doradczym i zamiłowaniem trenerskim. Wykładowca liczących się uczelni wyższych. Ceniona prelegentka konferencji i kongresów. Autorka specjalistycznych publikacji, aktywnie współpracująca z branżowymi mediami. Jej misją zawodową jest „dzielenie się wiedzą specjalistyczną w celu podniesienia jakości usług świadczonych przez przedsiębiorstwa na rzecz pracowników.”

Liliane Preusser
Liliane Preusser studiowała prawo i ekonomię na Norymberskim Uniwersytecie Fryderyka Aleksandra w Erlangen. Doświadczenie zawodowe zdobywała w jednej ze spółek wielkiej czwórki w Düsseldorfie. Z Rödl & Partner związana od ponad 20 lat, od 2005 roku jest Partnerem. Kieruje oddziałami w Krakowie i Gliwicach. Jest odpowiedzialna za usługi outsourcingu finansowo-księgowego Rödl & Partner w Polsce, zarządza kadrą ponad 150 wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Posiada tytuł Lean Practitioner Lean Enterprise Institute. Wraz z Renatą Kabas-Komorniczak, Partnerem kierującym biurami w Warszawie i Gdańsku oraz wspierającym zarządzanie obszarem usług BPO w Rödl & Partner w Polsce, odpowiada za wdrażanie w firmie programu Business Process Excellence Measure. Program w oparciu o zasady Lean Management obejmuje stałą implementację narzędzi oraz działań, które udoskonalają procesy, podnoszą produktywność, oszczędzają czas i usprawniają codzienną pracę. Ciągłe udoskonalenia mają pozytywne przełożenie na jakość świadczonych usług.
Liliane Preusser specjalizuje się w doradztwie dla przedsiębiorstw z krajów niemieckojęzycznych i realizacji zleceń dotyczących prowadzenia księgowości finansowej i płacowej, w tym digitalizacji i doskonalenia procesów. Doradza w języku polskim i niemieckim. Została uznana za jedną ze 100 najbardziej wpływowych osób w outsourcingu w Polsce w plebiscycie czasopisma „Outsourcing Magazine”. Poza działalnością na płaszczyźnie biznesowej aktywnie uczestniczy w wydarzeniach kulturalnych, zwłaszcza propagujących kulturę niemiecką w Polsce w ramach projektów miast partnerskich Norymbergii i Krakowa.

Wiktor Doktór
Wiktor Doktór jest Prezesem Fundacji Pro Progressio. Outsourcing i nowoczesne usługi dla biznesu to jego praca, hobby i pasja w jednym. Jako Prezes Pro Progressio prowadzi organizację otoczenia biznesu, która na co dzień zmienia wizerunek i kształt takich branż jak BPO, R&D, ITO, Call Contact Centre, SSC i wielu innych zaliczanych do sektora nowoczesnych usług dla biznesu. Współpracuje z polskimi i międzynarodowymi firmami oraz instytucjami sektora publicznego i dba o to, aby sektor BSS szybko i sprawnie rozwijał się w Polsce i Europie. Jest Członkiem Założycielem Emerging Europe Alliance jak również Członkiem European Outsourcing Council oraz zajmuje stanowisko Country Head dla German Outsourcing Association w Polsce.
Pro Progressio, Fundacja którą kieruje zarządza Klubem Pro Progressio, platformą OutsourcingPortal.eu oraz Best2Invest.org jak również BSSIndex.com, dwumiesięcznikiem Outsourcing&More i jest także organizatorem cyklu konferencji The BSS Tour, dorocznej konferencji The BSS Forum oraz Gali Outsourcing Stars.
Na co dzień Wiktor dostarcza wiedzy o branży BSS, lokalizacjach dla centrów operacyjnych, ale także pełni rolę branżowego networkera między wieloma organizacjami biznesowymi w Polsce, Europie i na świecie.

Piotr Rutkowski
Od blisko 20 lat związany z sektorem nowoczesnych technologii oraz branżą outsourcingu. W latach 2001-2006 pracował dla firmą Hewlett-Packard, odpowiadając za sprzedaż usług outsourcingu na rynku polskim. W tym okresie uczestniczył w procesach sprzedaży oraz wdrażania największych projektów outsourcingowych na polskim rynku.
W roku 2006 stworzył i zarządza niezależną firmą doradczą SourceOne Advisory (sourceone.pl), specjalizującą się w doradztwie w zakresie outsourcingu, strategii sourcingowych oraz wsparcia procesów zakupowych. Prowadził projekty outsourcingowe o wartości powyżej 300 mln PLN.
W swej karierze doradzał m.in. dla T-Mobile, PZU, TVP, Polkomtel, PKN Orlen, Energa, Raben, DHL, Suus Logistics, PKP PLK, PKP Energetyka, HDI, ING Bank, KredoBank (Ukraina), Meritum Bank, Kredyt Bank, Budimex, Pinebridge Investments, AmRest, KOPEX, Mitsubishi Electric Europe, JS Hamilton.
Aktywnie uczestniczy w polskim życiu gospodarczym, sympozjach i konferencjach. Jest autorem licznych publikacji z dziedziny outsourcingu. Autor KPI-BLOG. Ekspert Fundacji Pro Progressio. Stały współpracownik Outsourcing&More oraz Outsourcing Portal.
Prowadzi wykłady z zakresu outsourcingu, strategii sourcingowych i renegocjacji kontraktów w Szkole Głównej Handlowej oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Mateusz Chudzik
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, radca prawny wpisany na listę radców prawnych OIRP w Łodzi; partner w Kancelarii „Chudzik i Wspólnicy Radcowie Prawni” sp.p. Jest również członkiem Rady Programowej i Fundacji Pro Progressio, działającej na rzecz rozwoju branży outsourcingowej w Polsce. Specjalizuje się w prawie spółek. Kieruje w Kancelarii zespołem zajmującym się kompleksową obsługą prawną przekształceń, fuzji oraz restrukturyzacji. Jest pełnomocnikiem zagranicznych spółek posiadających podmioty zależne w Polsce. Doradza również klientom działającym w sektorze nieruchomości oraz branży BPO.

Michał Bielawski
Od 2015 roku Michał Bielawski pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu ADAPTIVE Solutions & Advisory Group (CFO i Program Manager) - wiodącej na rynku polskim firmy doradczej w obszarach outsourcingu usług biznesowych, transformacji przedsiębiorstw, tworzenia centrów usług wspólnych, zarządzania projektami i kontraktami outsourcingowymi. Michał Bielawski jest specjalistą w obszarach transformacji biznesowej obszarów finansowo-księgowych, zarządzania zespołami w CUW oraz optymalizacji i kontroli działania centrów usług. W trakcie swojej kariery zawodowej był odpowiedzialny m.in. za finanse i funkcje wsparcia centrów usług w organizacjach Infosys BPO i Philips, projekty optymalizacji działalności centrów usług wspólnych i wdrożenie strategii LEAN dla procesów usługowych. Koordynował w pełni obszar finansów, sprawozdawczości podatkowej, budżetowania i raportowania, kontroli wewnętrznej, ochrony danych osobowych oraz zarządzania powierzchnią biurową CUW. Ma on tez doświadczenie jako Manager Jakości CUW, doświadczenie w zarządzaniu zespołami operacyjnymi i projektami transferu procesów do CUW oraz do dostawców zewnętrznych (outsourcing). Ponadto posiada bardzo szeroką wiedzę i ogromne doświadczenie w kontrolingu na poziomie fabryki/oddziału, kraju, regionu i business unit’u. Michał zrealizował też szereg projektów wdrożenia i optymalizacji procesów rachunkowości zarządczej w spółkach budowlanych i usługowych. Michał Bielawski prowadził projekty transformacji procesów finansowo-księgowych m.in. dla Sanitec Group, Teva, Poyry Polska, Philips Electronics oraz nadzorował projekty dokumentacji i optymalizacji procesów dla m.in. Skanska Poland oraz Polski Cukier SA. W latach 2013-2014 był członkiem Rady Ekonomicznej przy Marszałku Województwa Łódzkiego.

Piotr Mrowiec
Piotr Mrowiec ukończył Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Wydział Prawa na Uniwersytecie Europejskim Viadrina we Frankfurcie nad Odrą, gdzie uzyskał tytuł Master of German & Polish Law. Radca prawny oraz mediator, wpisany na listę mediatorów w Sądzie Rejonowym w Poznaniu. Z Rödl & Partner związany jest od roku 2008, obecnie jest Associate Partnerem i kierownikiem działu prawno-podatkowego gdańskiego biura Rödl & Partner. Piotr Mrowiec specjalizuje się w kompleksowym doradztwie prawnym dla przedsiębiorców zagranicznych, oraz doradztwie polskim przedsiębiorcom inwestującym zagranicą. Dodatkowo zajmuje się problematyką realizacji projektów z obszaru energetyki odnawialnej. Wśród obszarów jego praktyki można wymienić: due dilligence i przeglądy prawne, bieżące doradztwo prawne, doradztwo transakcyjne i negocjacje, prawo konkurencji, ochronę środowiska i energetykę odnawialną, nieruchomości i proces inwestycyjny, postępowanie sądowe i arbitrażowe, dotacje. Doradza klientom w języku polskim, niemieckim oraz angielskim, jest autorem wielu publikacji, między innymi dotyczących tematyki energetyki odnawialnej oraz transgranicznego dochodzenia roszczeń. Częsty prelegent w Polsce i zagranicą, prowadzi wykłady i regularnie organizuje szkolenia.