Czyli jak szybciej, celniej i taniej kupować i kontraktować usługi IT dostarczane w modelu Agile

Współpraca z dostawcami usług IT to jeden z kluczowych obszarów dla każdej organizacji. W jaki sposób ułożyć proces zakupowy na potrzeby projektów IT realizowanych w modelu Agile? Jak formułować zapytania rynkowo-ofertowe (RFI / RFP) dla projektów IT realizowanych w modelu Agile? Co powinna zawierać dokumentacja zakupowa i na czym polegają jej różnice względem procesów zakupowych na projekty realizowane kaskadowo (Waterfall). W oparciu o jakie kryteria oceniać dostawców IT zarówno w trakcie postepowania zakupowego oraz już w trakcie realizacji projektu IT realizowanego w oparciu o metodyki zwinne? Jakie modele rozliczeń z dostawcą IT są optymalne dla projektów realizowanych w modelu Agile. I przede wszystkim, co powinna zawierać i w jaki sposób negocjować umowę z dostawcą na realizację projektu IT realizowanego w zwinnej (agile) metodyce?

Na te i inne pytania odpowiemy podczas praktycznych warsztatów organizowanych we współpracy z najlepszymi praktykami rynku.

Do udziału w spotkaniu zapraszamy przedstawicieli działów zakupów oraz wszystkich tych, którzy odpowiadają za procesy zakupowe usług IT!