
Maja Chabińska-Rossakowska
Dyrektor ds. personalnych, ING Bank Śląski
Od ponad 20 lat związana z HR. Doświadczenie zawodowe w tym obszarze zdobywała w m.in. Kissinger (1997 - 1999) i Tesco Polska (1999 - 2007), DHL ( 2008-2017) Za działania w obszarze HR firmy, w których pracowała były wielokrotnie nagradzane, m.in. w tytułem Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi 2011, tytułem Great Place to Work w roku 2012 i Top Employer 2014,2015,2016, HR Dream Team 2016. Jest coachem ICC , absolwentką studiów EMBA, pracuje nad rozprawą doktorską w obszarze przywództwa. Współpracuje ze szkołami wyższymi w charakterze wykładowcy - gościa m.in. z Akademią im. L. Kożmińskiego, Uczelnią Łazarskiego. Prywatnie mama Jaśka i wielbicielka renesansowej Florencji.

Małgorzata Czernecka
Prezes Zarządu Human Power. Psycholog biznesu, trener, manager
Specjalistka w obszarze zarządzania energią pracowników, budowania nowych nawyków sprzyjających podnoszeniu skuteczności i efektywności działania managerów i ich zespołów, work-life blend oraz psycho-immunologii. Tworzy oraz wspiera wdrożenia długoterminowych strategii mających na celu optymalizację stylu pracy w dużych firmach.
Pomysłodawczyni innowacyjnych programów rozwojowych Human Power z zakresu zarządzania własną energią, łączących wiedzę z obszaru neurobiologii, medycyny sportowej, psychologii i dietetyki. Autorka licznych publikacji m.in. w Harvard Business Review Polska, Personel i Zarządzanie i Personel Plus. Współautorka pierwszej w Polsce książki o wellbeingu: „Wellbeing w organizacji”. Jest współtwórcą Power Auditu – pierwszego w Polsce narzędzia do diagnozy poziomu energii pracowników oraz współautorką ogólnopolskiego badania „Praca, moc, energia w polskich firmach. Sześć obszarów, które wpływają na efektywność organizacji”.

dr Joanna Heidtman
Psycholog i socjolog, Doradca, trener biznesu, coach i wykładowca
Wiedzę i doświadczenie zdobywała min. w University of South Carolina i Cornell University w USA. W Pracowni Procesów Grupowych w IS UJ prowadziła przez 14 lat badania dotyczące konfliktów i dynamiki grupowej. Współzarządzający w firmie Heidtman & Piasecki, współzałożycielka Fundacji na rzecz Kapitału Intelektualnego. Wykładowca na studiach podyplomowych i MBA na Uniwersytecie SWPS, Uniwersytecie Ekonomicznym i AGH. Tworzy narzędzia rozwoju kompetencji liderskich bazujące na wiedzy psychologicznej oraz na doświadczeniu zebranym w organizacjach. Projektuje i prowadzi programy diagnozy kultury organizacyjnej, budowania zespołów wysokiej efektywności, umiejętności menedżerskich. Jako coach pracuje indywidualnie z menedżerami wyższego szczebla, specjalistami, szefami zespołów projektowych. Jej publikacje pojawiły się w Harvard Business Review, Personel i Zarządzanie, w magazynie Coaching, ThinkTank, Sens i Newsweek Psychologia. Publikuje na stronach Blogosfery Liderów Harvard Business Review Polska. Współpracuje z TVN, TVN24 i TVN24 Biznes i Świat. Posiada certyfikat „Art & Science of Coaching” Erickson College International, licencję Insights Discovery™ oraz certyfikat doradcy zespołów uczenia się metodą "Action Learning". Jej książki poświęcone są indywidualnej efektywności (“W zgodzie ze sobą, w zgodzie z innymi” wyd. Emka), problematyce pracy zespołowej (“Procesy grupowe – perspektywa socjologiczna” Wyd. Scholar) oraz sposobom tworzenia wartości przez nowoczesne organizacje oparte na pracownikach wiedzy („SENSOTWÓRCZOŚĆ – 7 sposób tworzenia wartości w organizacji i zespole” Wyd. MT Biznes) .

Nikolay Kirov
Trener, Doradca, Mówca inspiracyjny, Partner i Członek Zarządu, Kirov Strategic Negotiators
Praktyk z doświadczeniem dydaktycznym i zapleczem naukowym. Od 1996 r. trener, doradca, mówca inspiracyjny i wykładowca w zakresie: negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości Dodanej w Biznesie, przywództwa, strategii i wdrażania zmian organizacyjnych, rozwiązywania konfliktów i komunikowania się, negocjacji Strategicznych i Międzykulturowych, zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią: ciałem, emocjami i umysłem. Instruktor Calligraphy Health System-Calligraphy Yoga - styl QiGong oraz ZEN Coaching praktyk: www.CalligraphyLife.pl. Certyfikowany w narzędziach diagnostycznych: FRIS, MPA, MTQ48, Reiss Motivation Profile. Od 22 lat ponad 50 000 osób brało udział w jego wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji Programów rozwojowych dla korporacji i przedsiębiorców, studiów podyplomowych, programów Master of Business Administration: Executive MBA, MBA IT, MBA HR, MBA FINANSE, MBA dla Inżynierów, MBA dla Kadry Medycznej, a także międzynarodowego programu Executive MBA realizowanego w języku rosyjskim na Białorusi. Wykładowca Kozminski AMP - Advanced Management Program - realizacja Warszawa - Barcelona, prowadził zajęcia w EADA Business School. Na swoich kursach pokazuje: jak umiejętności negocjowania i budowania relacji w biznesie przekładają się bezpośrednio na korzyści finansowe i obustronne zadowolenie partnerów; jak podpisywać korzystniejsze długoterminowo kontrakty. Jak zarządzać sobą i podejmować decyzję aby być przywódcą w czasach szybkich zmian. Partner i członek zarządu „Kirov Strategic Negotiators” Sp. z o.o., Członek Rady Naukowej Fundacji „Pasja do Edukacji i Rozwoju”, Członek Zarządu Fundacji BARGEWORK, członek Kapituły Nagrody PNSA - Polish National Sales Awards oraz członek Rady Programowej „Personel i Zarządzanie”. Wieloletni Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju, Kozminski Executive Business School - Akademii Leona Koźmińskiego. Ponad 10 lat pełnił funkcję członka kolegium redakcyjnego czasopisma „Management and Business Administration. Central Europe”. Autor kilkuset artykułów w czasopismach naukowych oraz prasy menedżerskiej. Specjalizuje się w projektowaniu programów talentowych i rozwojowych dla menedżerów - pod indywidulane potrzeby organizacji. Współtwórca programu „Life & Business Energy Management” więcej na LifeEnergy.pl .Twórca „Akademii Negocjacji, Budowania relacji i Kreowania Wartości w Biznesie”. Koordynator merytoryczny programu studiów Koźmiński MBA dla Inżynierów. Zaprojektował i koordynuje studia podyplomowe „Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży”. Opiekun ponad 150 strategicznych projektów doradczych, prowadzonych w ramach programów MBA, oraz opiekun i promotor ponad 200 projektów doradczych dla administracji publicznej.

dr Katarzyna Kulig–Moskwa
Kierownik zespołu dydaktycznego zarządzania zasobami ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu
Ekspert w zakresie kapitału ludzkiego i społecznej odpowiedzialności biznesu. Kierownik zespołu dydaktycznego zarządzania zasobami ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, członek rady nadzorczej kompleksu sportowego, lider wrocławskiego oddziału Polskiego Stowarzyszenia HRBP. Doktor nauk ekonomicznych o specjalizacji zarządzanie. Jako trener biznesu tworzy i prowadzi programy szkoleniowe z zakresu zarządzania, przywództwa, wellbeingu, CSR, doradza organizacjom, pracuje projektowo. Autorka i współautorka wielu publikacji: artykułów i książek, m.in. Dylematy HR-owców.

Piotr Piasecki
Ekspert zarządzania i przywództwa, konsultant, trener, coach
Ma za sobą wieloletnią praktykę menedżerską, pełnił kolejno funkcję dyrektora sprzedaży, członka zarządu, prezesa zarządu. Posiada Międzynarodowy Certyfikat Konsultanta i Trenera Zarządzania. Jest współtwórcą i prezesem POLSKIEJ IZBY FIRM SZKOLENIOWYCH. Współpracuje z wieloma instytucjami otoczenia biznesu i edukacji min. z POLSKĄ AGENCJĄ ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI. Zrealizował szereg inicjatyw badawczych i popularyzatorskich związanych z popularyzowaniem idei „lifelong learning”, dotyczących rozwoju i szkoleń oraz zarządzania zmianą. Jest autorem licznych wystąpień i publikacji dotyczących zarządzania oraz rozwoju. Opracował autorską koncepcję „Kapitalnej firmy”, modelu kompetencji liderów zmiany oraz koncepcję „Przywództwa 7 planet”. Na co dzień tworzy i realizuje programy doradcze i szkoleniowe dla firm. Pracuje jako konsultant, trener i coach kadry menedżerskiej. Interesuje się zagadnieniami zarządzania, efektywności osobistej oraz przywództwa. Zrealizował szereg projektów min. w zakresie planowania strategicznego, zarządzania zmianą, zarządzania sprzedażą, doskonalenia umiejętności menedżerskich i przywódczych, budowania zespołów. Korzysta z wielu (w tym autorskich) narzędzi planowania strategicznego, metod diagnostycznych, technik wyznaczania celów i planowania działań. Stosuje metody grupowego i indywidualnego rozwiązywania problemów oraz metodę uczenia się przez działanie (Action Learning). Stosuje własną metodę wsparcia rozwoju i efektywności menedżerów. Jest akredytowanym konsultantem INSIGHTS DISCOVERY. W maju 2017 MT Biznes wydało książke jego autorstwa wraz z Joanną Heidtman „SENSOTWÓRCZOŚĆ. 7 Sposobów tworzenia wartości w zespole i organizacji”.

Beata Tadla
Dziennikarka, Wykładowca i trener dobrego mówienia
Absolwentka Kulturoznawstwa oraz Zarządzania Instytucjami Kultury na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także studiów podyplomowych w zakresie kształcenia głosu i mowy na Uniwersytecie SWPS. Od 1991 roku związana z mediami, najpierw radiem, a potem telewizją. W TVN gospodyni m.in. głównego wydania Faktów, a w TVP Wiadomości oraz programów publicystycznych. Autorka czterech książek: "Pokolenie '89. Dzieci PRL w wolnej Polsce", "Kto pyta nie błądzi. Rozmowy wielkich i niewielkich", "Niedziela bez Teleranka" i „Czego oczy nie widzą”. Zdobywczyni tytułu "Mistrz Mowy Polskiej". Wykładowca i trener dobrego mówienia.

Barbara Wawrzynek
Konsultant ds. Wellbeing w środowisku biznesowym
HR-owiec z ponad 10-letnim doświadczeniem w środowisku BPO. Propagator wellbeing experience jako nowego podejścia w budowaniu energetycznych i produktywnych organizacji przyszłości. Na co dzień pracuje jako Konsultant ds. Wellbeing, odpowiadając za wdrażanie i zarządzanie wellbeingiem strategicznym w środowisku biznesowym w EMEA. Aktywnie kształtuje rynek i kulturę wellbeing w Polsce, budując świadomość i otwartość organizacji na wdrażanie wellbeingu w ujęciu systemowym (poziom indywidualny, zespołowy, organizacyjny). Wykładowca pierwszych w Polsce studiów podyplomowych „Wellbeing w Organizacji” w Wyższej Szkole Bankowej (WSB) we Wrocławiu. Współautor pierwszej na polskim rynku książki „Wellbeing Organizacyjny” (wyd.: INFOR, dostępna od maja 2018). Autorka artykułu „Wellbeing – Zawody dla ambitnych” dla Magazynu Personel i Zarządzanie (luty 2018). Prelegent i ekspert podczas konferencji. Posiada 10-letnie doświadczenie jako EMEA trener biznesu. Na swojej ścieżce zawodowej odpowiedzialna za budowanie i zarządzanie strategią szkoleniowo-rozwojową dla organizacji. Stworzyła i wprowadziła nowy segment rozwojowy w ramach oferty L&D dla pracowników Energize Me Up. Odpowiedzialna za zarządzanie projektami dotyczącymi zaangażowania oraz budowania kompetencji liderskich w Europie. Certyfikowany trener AQR Mental Toughness oraz certyfikowany trener DDI. Pasjonat neuronauki, interdyscyplinarności w podejściu do rozwoju i fotografii.

Joanna Wazowicz
Trener, konsultant i interim manager
Zorientowany biznesowo trener, konsultant i interim manager z ponad 15–letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania sprzedażą i obsługą klienta. Posiada doświadczenie w pracy na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych firmach z branży usług finansowych, telekomunikacyjnych i logistycznych. Zarządzała zarówno zespołami sprzedaży bezpośredniej (m.in. Call Center) jak i sprzedaży pośredniej (sieci partnerskie, struktury d2d). W latach 2014 -2018 pełniła funkcję Interim Sales Manager w firmie Apexnet Sp. z o.o. Na stałe jako konsultant biznesowy współpracuje z firmą Sandler Training Polska. Od maja 2018 r. pełni funkcję Lidera Projektu Volkswagen Champions Lead wspierającego zarządzanie efektywnością sprzedażową w salonach dealerskich VW. Była trenerem wewnętrznym Raiffeisen Bank Polska S.A. w zakresie Superior Customer Service Quality. Współautorka podręcznika „Skuteczny Sprzedawca” dla pracowników oddziałów detalicznych. Na stałe jako trener sprzedaży współpracuje m.in. z grupą PSA (Peugeot i Citroen) oraz firmą Stock Polska Sp. z o.o. Członek Stowarzyszenia Interim Managers. Interesuje się sportem (ashtanga joga, bieganie, tabata) i literaturą (reportaże, psychologia sprzedaży i rozwój osobisty).

Bartek Wrzosek
Managing Director, Develor Polska
Dyrektor zarządzający Develor Polska firmy będącej częścią jednej z najszybciej rozwijających się w Europie sieci firm doradczo-szkoleniowych Develor International, która specjalizuje się w projektowaniu i dostarczaniu rozwiązań w obszarze Customer, Candidate i Employee Experience. Bartek posiada ponad 20 lat praktyki na rynku szkoleniowo-doradczym i bogate doświadczenie w obszarze tworzenia oraz realizacji programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej oraz sił sprzedaży i obsługi klienta. Ma na koncie kilkadziesiąt projektów szkoleniowo-doradczych jako Lider Projektu – od wsparcia wdrożeń standardów sprzedaży po restrukturyzacje i fuzje. Jego specjalnością są programy rozwoju kadry managerskiej i projekty ukierunkowane na poprawę zaangażowania pracowników i kandydatów do pracy w firmach w regionie CEE. Realizując projekty Bartek wykorzystuje swoje bogate doświadczenie jako Dyrektor Zarządzający dla lepszego zrozumienia tematyki przez uczestników. Swoim klientom oferuje praktyczną wiedzę, gwarancję mierzalnych rezultatów prowadzonych działań oraz szczyptę dobrego humoru w relacjach biznesowych. Prywatnie ojciec dwóch synów pasjonat gier, sportu, oraz gotowania.

Marek Wzorek
współzałożyciel i CEO ecoCoach, ekspert od turkusowych organizacji, executive i biznes coach, mentor i trener, wykładowca
Pomaga organizacjom rosnąć, rozwijać przywództwo i transformować w kierunku turkusowych organizacji. Absolwent Politechniki Rzeszowskiej, studiów MBA i podyplomowych studiów „Coaching w organizacji” na Uniwersytecie Warszawskim. Wykładowca na uczelni ASBIRO. Posiada duże doświadczenie w rozwijaniu zespołów sprzedażowych i firm w Polsce, Europie, Rosji oraz Azji. Zwolennik i propagator turkusowych organizacji. Praktyk standardów wykorzystywanych w turkusowych organizacjach jak pionierski model organizacyjny „układ solarny”, i innych. Ten sprawdzony w skali międzynarodowej model, rozwija dalej w ecoCoach, tworząc turkusową organizację oraz wspiera firmy jako coach, trener, konsultant i facylitator w zmianach struktur organizacyjnych, tworzeniu turkusowych organizacji, zwiększaniu kreatywności działania, rozwoju biznesu oraz przywództwa. Wspiera firmy w budowaniu lepszych, szczęśliwszych i bardziej przyjaznych miejsc pracy oraz ludzi w realizacji ich pełni potencjału.

dr Barbara Zych
CEO, Employer Branding Institute
Na co dzień zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem strategii pozyskiwania oraz retencji pracowników dla największych pracodawców w Polsce; Autorka narzędzi z obszaru analityki talentów (ebnavi.com) i angażowania pracowników w procesy biznesowe (pepperto.com). Wykładowca akademicki, autorka książek z obszaru HR. Na co dzień przekonuje Polaków do tego, że można być szczęśliwym w pracy w ramach akcji pracujebolubie.pl. Więcej na www.barbarazych.com