MULTICHANNEL MARKETING. WŁĄCZ DIRECT MAIL! to konferencja dla osób związanych z marketingiem i światem reklamy. To wydarzenie, którego celem jest edukacja rynku i dostarczanie jego uczestnikom najwyższej jakości praktycznej wiedzy w zakresie skutecznego marketingu wielokanałowego.

Podczas konferencji:

  • zaprezentujemy ciekawe kampanie B2C i B2B, które wykorzystywały dostępne kanały komunikacji marketingowej, w tym Direct Mail, i opowiemy o ich skuteczności
  • udowodnimy, że kreatywne dodawanie i łączenie kanałów komunikacji to sztuka przynosząca znaczące korzyści, a wynik takiego działania może przekroczyć zakładane efekty
  • powiemy o zjawisku wypalania się kanałów sprawiającym, że to, co robią wszyscy przestaje być zauważalne, niezależnie od tego, czy jest innowacyjne czy tradycyjne
  • przedstawimy wyniki badań dotyczących percepcji komunikacji reklamowej w Polsce oraz badań neuromarketingowych w zakresie reakcji mózgu na drukowaną i cyfrową formę komunikacji
  • Pokażemy nowe możliwości customizacji i personalizacji w druku danych zmiennych (VDP) i udowodnimy efektywność VDP w połączeniu z kanałami mobile i online, w ramach zintegrowanej komunikacji marketingowej
  • weźmiemy BYKA ZA ROGI – czyli podyskutujemy o RODO w kontekście marketingu bezpośredniego

MULTICHANNEL MARKETING. WŁĄCZ DIRECT MAIL! To wyjątkowe spotkanie, służące wymianie wiedzy oraz budowaniu relacji biznesowych.

MULTICHANNEL MARKETING. WŁĄCZ DIRECT MAIL! To Wydarzenie jest adresowane do przedstawicieli świata biznesu, w tym: top management, CEO, szefów marketingu i sprzedaży dużych spółek oraz MŚP.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

To spotkanie, na którym nie może Cię zabraknąć!


Zarejestruj się już dziś >>

Dlaczego trzeba wziąć udział?

MULTICHANNEL MARKETING. WŁĄCZ DIRECT MAIL! To jedno z ważniejszych wydarzeń w polskiej branży marketingowej w 2019 roku:

  • unikalna wartość merytoryczna zapewniona poprzez formułę prezentacji w modelu Marketerzy i Praktycy dla Marketerów i Przedsiębiorców
  • case studies prezentujące najciekawsze i najskuteczniejsze kampanie wielokanałowe
  • najlepsi marketerzy i specjaliści w Polsce, z którymi warto porozmawiać i wymienić się doświadczeniami