« Powrót do artykułu

Kreml przeprasza za błąd w wypowiedzi Putina o "Sueddeutsche Zeitung"

Prezydent Rosji Władimir Putin błędnie nazwał właścicielem dziennika "Sueddeutsche Zeitung" amerykański bank Goldman Sachs - przyznał w piątek rzecznik Kremla Dmitrij Pieskow. Poinformował o przeprosinach skierowanych do banku i gazety.

Władimir Putin

autor: Jochen Eckelżródło: Bloomberg

Rosyjski przywódca mówił o "Sueddeutsche Zeitung" podczas dorocznej telekonferencji z obywatelami w czwartek, odnosząc się do genezy afery "Panama Papers"

statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!