Pozory mylą, dowód nie. Policjanci uczą sprzedawców odpowiedzialnego handlu alkoholem

Platforma szkoleniowa, test i internetowa gra. Tak policja i Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego uczą sprzedawców odpowiedzialnego handlu alkoholem w ramach kampanii "Pozory mylą, dowód nie!".

piwo, alkohol

żródło: ShutterStock

"Odpowiedzialny sprzedawca" to hasło piątek edycji kampanii "Pozory mylą, dowód nie". Za projektem stoi Komenda Główna Policji i Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie. Akcja prowadzona jest już od 2009 roku. Według organizatorów te 6 lat zaowocowało zmniejszeniem przyzwolenia na sprzedaż alkoholu dzieciom i poprawiło świadomość odpowiedzialności spoczywającej na dorosłych. W jaki sposób organizatorzy chcą chronić dzieci przed alkoholem w tym roku?

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!