W wojnie na colę wszystkie chwyty dozwolone - zobacz napoje z całego świata

Chociaż pojedynek Coca-Coli i Pepsi od przeszło stu lat wyznacza trendy na rynku napojów gazowanych, to w jego cieniu jak grzyby po deszczu wyrastają produkty dyskontujące sukces gigantów. Chociaż żaden z nich nie ma szansy na zajęcie pierwszego, ani nawet drugiego miejsca na rynku, to wiele z nich z powodzeniem znajduje swoją niszę: nawiązując do sentymentu, informatyki, albo obiecując wojnę z syjonizmem.

  • Coca-Cola nadal jest numerem 1. na rynku napojów.
  • Symbol Pepsi-Cola w Gantry Plaza State w nowojorskim Queens.
  • W Indiach pije się Go-Colę, która poza wyciągiem z orzeszków coli zawiera także lokalne zioła, oraz… destylowany, krowi mocz, który zgodnie z lokalną tradycją „ożywia umysł i ciało”.
  • Afri-Cola na rynku niemieckim istnieje od lat 30.
  • Polo-Cola zastąpiła sentymentalną Polo-Cocktę.
  • Mecca-Cola to francuski pomysł na napój dla Muzułmanów.
  • WilQ w reklamie Hoop Coli
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!