W wojnie na colę wszystkie chwyty dozwolone - zobacz napoje z całego świata

Chociaż pojedynek Coca-Coli i Pepsi od przeszło stu lat wyznacza trendy na rynku napojów gazowanych, to w jego cieniu jak grzyby po deszczu wyrastają produkty dyskontujące sukces gigantów. Chociaż żaden z nich nie ma szansy na zajęcie pierwszego, ani nawet drugiego miejsca na rynku, to wiele z nich z powodzeniem znajduje swoją niszę: nawiązując do sentymentu, informatyki, albo obiecując wojnę z syjonizmem.

Afri-Cola

autor: www.afri.deżródło: Materiały Prasowe

Afri-Cola na rynku niemieckim istnieje od lat 30.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!