« Powrót do artykułu

Zarządzanie lękiem. Jak pandemia wpływa na wybory [OPINIA]

Trudno jednoznacznie wskazać powody spadków i wzrostów poparcia dla poszczególnych kandydatów, ale obserwując ich starcie w warunkach zagrożenia koronawirusem, można pokusić się o ocenę kampanii wyborczej w kontekście badań nad skutecznością lęku w reklamach.

Lęk. Strach. Zmartwienia. Kłopoty

żródło: ShutterStock

Lęk wykorzystywany jest zarówno w kampaniach społecznych, zachęcających do zachowań prozdrowotnych, jak i konsumenckich gdzie bada się jego wpływ na zachowania zakupowe dotyczące głównie produktów podnoszących bezpieczeństwo takich jak amortyzatory, opony, leki. Również w kampaniach politycznych za pomocą lęku kształtuje się wyobrażenia wyborców.

statystyki

Komentarze (2)

  • Inspektor Pracy(2020-05-13 18:39) Zgłoś naruszenie 20

    ..Dopóki tzw „Totalna Opozycja " nie odwoła swojej totalności ,nie można Im wierzyć jak rozwydrzonym psom .To Oni łamią wszystkie zasady gdyż Ich reprezentant ma tylko 2%.

    Odpowiedz
  • wyborca(2020-05-12 16:47) Zgłoś naruszenie 10

    Polacy są straszeni PiS od lat. Mają wyprowadzić Polskę z Unii, wprowadzić dyktaturę itd. JK nawet milczy agresywnie. I noc z tego nie wynika.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!