« Powrót do artykułu

Dyrektor Greenpeace Polska: Chcemy rozmawiać z biznesem, który nie wciąga nas tylko w działania greenwashingowe

- Organizacje, które pracują w obszarach ochrony środowiska są w stanie usiąść przy stole i rozmawiać z biznesem. Ale to musi być rozmowa szczera, podczas której strony traktują się poważnie, a nie próbują zredukować dialog do pozorów i do próby wciągnięcia organizacji pozarządowej do legitymizowania działań greenwashingowych ("zielone mydlenie oczu" - red.) - mówi Paweł Szypulski, Dyrektor Programowy Greenpeace Polska.

OZE panele słoneczne wiatraki energetyka

żródło: ShutterStock

OZE panele słoneczne wiatraki energetyka

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!