« Powrót do artykułu

Promowania biznesu uczmy się od Amerykanów [WYWIAD]

- Przedsiębiorcy nie do końca zdają sobie sprawę z korzyści wynikających z umów handlowych podpisywanych przez UE - mówi w rozmowie z DGP Henryka Bochniarz, szefowa Lewiatana.

biznes, laptop, firma

żródło: ShutterStock

- Przedsiębiorcy nie do końca zdają sobie sprawę z korzyści wynikających z umów handlowych podpisywanych przez UE - mówi w rozmowie z DGP Henryka Bochniarz, szefowa Lewiatana.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • StAAbrA(2019-06-24 09:51) Zgłoś naruszenie 00

    Na przykładzie Polski , można by się uczyć od Amerykanów (czyt. : tych , co ich za gardło trzymają) , tego promowania biznesu ... , a konkretnie : jak by tu sojusznika dwa razy wydymać ... Albo i więcej razy ...

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!