W badaniu European Trusted Brands po raz 12 zapytano Europejczyków o marki, które darzą największym zaufaniem. W sondażu wzięło udział ponad 27 tysięcy respondentów z 15 krajów. Wyniki pokazują, że mimo różnic kulturowych wybory europejskich ankietowanych często są zgodne.
Największym zaufaniem Europejczyków cieszą się marki: Nivea (w kategorii Kosmetyki do pielęgnacji skóry), Nokia (w kategorii Telefon komórkowy), Visa (w kategorii Karta płatnicza), Canon (w kategorii Aparat fotograficzny) oraz Hewlett-Packard (w kategorii Komputer osobisty). Marka Nivea zwyciężyła we wszystkich 15 krajach biorących udział w badaniu European Trusted Brands 2012, marka Nokia – w 14, Visa – 13, Canon – 12, a Hewlett-Packard – 11.
1 Yves Rocher
Newspix / Artur Hojny
2 Miele. Fot. jikatu/Flickr
Inne / Jimmy Baikovicius
3 Nivea (kosmetyki do włosów)
Bloomberg / Michele Tantussi
4 Nestle
Bloomberg / Vincent Mundy
5 Kellogg’s
Bloomberg / DANIEL ACKER
6 Ariel
Media
7 HP
Bloomberg / Tony Avelar
8 Visa
Bloomberg / Andrew Harrer
9 Nokia N8. Fot. Chris Ratcliffe/Bloomberg
Bloomberg / Chris Ratcliffe
10 Nivea (kosmetyki do pielęgnacji twarzy)
Bloomberg / Michele Tantussi
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję