statystyki

Celebrycki wzmacniacz, czyli po co markom ambasadorzy

autor: Sylwia Czubkowska17.07.2015, 16:00; Aktualizacja: 17.07.2015, 16:10
Kamil Stoch

Kamil Stoch ze swoim mercedesemźródło: Newspix
autor zdjęcia: MICHAL STAWOWIAK

Między ambasadorem a ambasadorem marki jest taki związek jak między prezydentem a serkiem President. Ale tytuł, jak to tytuł, na ludzi (czytaj: konsumentów) działa.

Czterysta razy w ciągu czterech dni w mediach pojawił się pisarz Szczepan Twardoch w towarzystwie granatowego mercedesa CLS400 4Matic. W tym: 368 razy w mediach społecznościowych, 29 razy w serwisach internetowych i trzy razy w prasie – jak szczegółowo wylicza Instytut Monitorowania Mediów.


Pozostało 97% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama

Komentarze (1)

  • Ten glutek(2015-07-17 20:59) Zgłoś naruszenie 00

    to Twardoch? Wygląda na micro und soft. Podobno coś tam nabazgrał, czym bardzo zbulwersował tęskniących za inteligencją zakompleksieńców. Bardziej niż Urban nawet :)

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie