statystyki

Celebrycki wzmacniacz, czyli po co markom ambasadorzy

autor: Sylwia Czubkowska17.07.2015, 16:00; Aktualizacja: 17.07.2015, 16:10
Kamil Stoch

Kamil Stoch ze swoim mercedesemźródło: Newspix
autor zdjęcia: MICHAL STAWOWIAK

Między ambasadorem a ambasadorem marki jest taki związek jak między prezydentem a serkiem President. Ale tytuł, jak to tytuł, na ludzi (czytaj: konsumentów) działa.

Czterysta razy w ciągu czterech dni w mediach pojawił się pisarz Szczepan Twardoch w towarzystwie granatowego mercedesa CLS400 4Matic. W tym: 368 razy w mediach społecznościowych, 29 razy w serwisach internetowych i trzy razy w prasie – jak szczegółowo wylicza Instytut Monitorowania Mediów.


Pozostało jeszcze 97% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama

Komentarze (1)

  • Ten glutek(2015-07-17 20:59) Zgłoś naruszenie 00

    to Twardoch? Wygląda na micro und soft. Podobno coś tam nabazgrał, czym bardzo zbulwersował tęskniących za inteligencją zakompleksieńców. Bardziej niż Urban nawet :)

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie