Zamiast zdjęć Polski i Polaków - zdjęcie "roześmianych ludzi i obywateli świata" ze stocku (gotowe fotografie, które autorzy sprzedają agencjom reklamowym - red.) oraz hasło, którego nie rozumieją Brytyjczycy - tak wygląda kampania promująca Polskę w Londynie, na którą MSZ wydaje 8 mln złotych - informuje RMF FM.

RMF FM spytał przedstawicieli MSZ dlaczego na plakatach "Polska. Spring Into" nie ma zdjęć Polski i Polaków. W odpowiedzi usłyszał, że użyte zdjęcie "przedstawia roześmianych ludzi, obywateli świata, do których kierujemy zaproszenie do poznania Polski".

Użyte zdjęcie to jednak nie jedyny problem z kampanią MSZ. Brytyjczycy skarżą się, że hasło "Polska. Spring Into" "nie ma sensu i jest niegramatyczne". - Mogę tylko zgadywać, co oznacza. Może chodzi o to, byśmy pojechali do Polski na wakacje albo inwestowali w gospodarkę? - zastanawia się mieszkanka Londynu, z którą rozmawiał dziennikarz RMF FM.