statystyki

Portale internetowe tracą monopol

autor: Michał Fura17.07.2013, 00:00
Podział sił na rynku internetowym

Podział sił na rynku internetowymźródło: Dziennik Gazeta Prawna

Dominacja serwisów sieciowych słabnie, przywiązanie użytkowników maleje, przybywa za to konkurencyjnych usług i rozpraszaczy uwagi. Aby utrzymać pozycję na rynku, muszą szukać nowych nisz

Jesienią na polskim rynku mediowym dojdzie do transakcji, którą będą się ekscytować media biznesowe oraz przedstawiciele branży. Ci pierwsi, bo jej wartość może się wahać od 300 do nawet 500 mln zł, co z dużym prawdopodobieństwem będzie największą pod tym względem transakcją fuzji lub przejęcia na polskim rynku mediów. Dla tych drugich z kolei, zwłaszcza żyjących z tworzenia serwisów i portali, będzie ważna głównie dlatego, że da odpowiedź na zasadnicze pytanie: czy działalność serwisów internetowych ma wciąż sens, a jeśli tak, to na ile wycenia ją dziś rynek.


Pozostało 91% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama

Komentarze FB:

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie