statystyki

Płatne telewizje kombinują z cenami

autor: Michał Fura15.07.2013, 00:00; Aktualizacja: 15.07.2013, 00:30
Konkurencja na rynku płatnej telewizji

Konkurencja na rynku płatnej telewizjiźródło: Dziennik Gazeta Prawna

NC+ i Cyfrowy Polsat walczą o klientów kablówek opłatami i ofertą

113 kanałów, w tym 40 w HD, nie za 149 zł, ale za 99 zł. 109 kanałów, w tym 36 HD, nie za 109 zł, ale za 79 zł. To tylko dwa z czterech pakietów telewizyjnych NC+, drugiej co do wielkości platformy satelitarnej, których ceny zostały właśnie obniżone przez operatora. W pozostałych – niższych – stawka również spadła średnio o ok. 20 zł.


Pozostało 83% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama

Komentarze FB:

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie