Odstąpienie od umowy zawartej na odległość – poradnik konsumenta 10 listopada 2015, 06:30 Ekspert ZBP: Liberalizacja upadłości konsumenckiej poszła za daleko 9 listopada 2015, 08:41 Zakupy przez internet w zagranicznych sklepach? Sprawdź, jak nie dać się oszukać 7 listopada 2015, 15:00 Prawa konsumentów: Sklepy internetowe nadal muszą wiele poprawić 6 listopada 2015, 07:00 Zakup biletu lotniczego: Obowiązuje ten regulamin, który zaakceptował klient 3 listopada 2015, 19:30 Bank nie stosuje korzystnych regulacji przy reklamacjach? Ważniejsza jest ustawa Nie wszystkie banki dostosowały swoje regulaminy do obowiązujących od połowy października 2015 r. korzystnych dla klientów regulacji. W takiej... 3 listopada 2015, 18:30 Mucha w mozzarelli nie narusza dóbr osobistych 3 listopada 2015, 09:08 Prawo konsumenckie chroni kupujących książki i muzykę w formie elektronicznej 2 listopada 2015, 19:00 Nie dajmy się nabrać na sztuczki sprzedawców bezpośrednich 27 października 2015, 10:32 Ustawodawca napadł na banki. Nie są w stanie rozpatrzeć reklamacji 20 października 2015, 07:32 Reklama Odbiór osobisty nie pozbawia prawa do zwrotu towaru 15 października 2015, 20:00 Złożyłeś reklamację w banku? Musisz otrzymać odpowiedź w ciągu 30 dni 13 października 2015, 19:00 Jest problem z rezygnacją z kredytu zaciągniętego w sklepie. Banki różnie określają terminy 13 października 2015, 07:33 Z muchą w serze kupionym w sklepie nie warto iść do sądu Sklep, który sprzedał mozzarellę z muchą, nie musi płacić 80 tys. zł zadośćuczynienia. Subiektywne odczucia małżeństwa, które ją kupiło, nie... 12 października 2015, 07:18 Konsument to największy wygrany kampanii wyborczej 12 października 2015, 07:18 Szkoła językowa musi oddać zapłatę za niewykorzystane lekcje 9 października 2015, 17:30 Odzież używana jest tak samo bezpieczna jak ta z fabryki 9 października 2015, 16:00 Jak się bronić przed internetowymi oszustami 9 października 2015, 10:12 „Afera spalinowa”: Kupiłeś Volkswagena z wadą? Sprawdź, czy możesz dochodzić swoich praw 8 października 2015, 07:00 Afera spalinowa: UOKiK postanowił o wszczęciu postępowania ws. Volkswagena 7 października 2015, 16:48 Reklama Najmłodszy bankrut Rzeczpospolitej. 11-latek ogłosił upadłość konsumencką 6 października 2015, 14:24 Konsument musi mieć informację po polsku, firma już nie 6 października 2015, 08:51 Prawo konsumenckie: Przez telefon można porozmawiać. Interesu zrobić się nie da 2 października 2015, 07:20 Sprzedaż zablokowanego smartfona może być przestępstwem 2 października 2015, 06:00 UOKiK wszczął postępowania przeciwko trzem sprzedawcom energii elektrycznej 29 września 2015, 13:11 Treści cyfrowe można reklamować 29 września 2015, 07:00 Kto ponosi odpowiedzialność za niewłaściwą cenę towaru w sklepie internetowym 28 września 2015, 20:00 Sprzedawca nie może wprowadzać w błąd na temat produktu 17 września 2015, 08:32 Dla kupujących w sieci zdjęcia mają znaczenie. Sklepy nie mogą wprowadzać klientów w błąd 15 września 2015, 07:19 Umowy z operatorem: Zbyt mała czcionka narusza prawa konsumentów Abonent musi być precyzyjnie informowany o tym, ile ma czasu na wykorzystanie bezpłatnych SMS-ów. W przeciwnym razie operator narusza zbiorowe... 15 września 2015, 07:19 Reklama Powakacyjne remanenty, czyli jak reklamować nieudany urlop 14 września 2015, 19:00 Infolinia roku 2015: Kontakt z instytucją może okazać się dużym problemem dla osób niepełnosprawnych 14 września 2015, 11:32 Przełomowe zmiany w e-handlu. Aż 10 lat poczekamy na nowy rejestr klauzul niedozwolonych 13 września 2015, 19:00 Zwrot zakupów to przywilej, a nie prawo 13 września 2015, 16:00 UOKiK: Poszkodowany w wypadku nie jest konsumentem Konsumentem w stosunkach ubezpieczeniowych jest ubezpieczony, a nie poszkodowany. W konsekwencji postanowienia umów ubezpieczenia OC pojazdów... 11 września 2015, 07:18 Kłopoty na lotnisku? Sprawdź, jakie masz prawa 6 września 2015, 13:00 Nigdy więcej Amber Gold? UOKiK będzie lepiej chronić konsumentów usług finansowych 4 września 2015, 21:20 Senat za szerszym dostępem do kompensaty dla pokrzywdzonych 4 września 2015, 15:15 Oszuści znów atakują odbiorców prądu. Tym razem sposobem „na żarówkę” 3 września 2015, 07:00 Upadek biur podróży: Prawo nie pomoże turystom szybko odzyskać pieniędzy Klienci upadłych touroperatorów mogą bardzo długo czekać na zwrot należnych im pieniędzy. Byłoby inaczej, gdyby kilka miesięcy temu ustawodawca... 2 września 2015, 07:26 Reklama Zmiana taryfy PGNiG: Czy trzeba kredytować sprzedawcę gazu? 2 września 2015, 06:00 Jak rozwiązać przed terminem umowę o świadczenie usług OPIS SYTUACJI: Nowax sp. z o.o. zawarła ze spółką Kowalski i wspólnicy sp. j. umowę o świadczenie usług. Na jej mocy druga ze spółek zobowiązała... 1 września 2015, 09:57 Promocja u operatora: Nie trzeba zwracać całej ulgi Osoba, która skorzystała z promocji oferowanej przez operatora, a później postanowiła rozwiązać z nim umowę, nie może być zmuszana do zwrotu całej... 1 września 2015, 07:33 Firmy muszą informować o produktach niebezpiecznych 31 sierpnia 2015, 09:04 Na rynek konsumenta musimy jeszcze poczekać 26 sierpnia 2015, 07:00 Przecenione rzeczy też mamy prawo reklamować 24 sierpnia 2015, 19:00 Rękojmia nie daje gwarancji, czy i kiedy odzyskamy pieniądze 24 sierpnia 2015, 07:00 nc+ traci ligę hiszpańską. Czy abonent ma prawo zerwać umowę z operatorem? 22 sierpnia 2015, 08:30 Jeśli ceny są rozbieżne, klient kupuje towar po niższej z nich 20 sierpnia 2015, 09:05 Największy problem kupujących w sieci? Sklepy internetowe zbyt późno wysyłają towar Klienci e-sklepów nie mają problemów ze zwrotem towaru kupionego w sieci. Ich największą bolączką jest termin realizacji zamówień – wynika... 19 sierpnia 2015, 07:50 poprzednia następna Zapisz się na newsletter Zgłoś błąd na stronie