Godz. 9.00 – 16.00

  • Tworzenie i zarządzanie stronami www, najlepsze praktyki, trendy, znaczenie naturalnego SEO - Paweł Nowacki
  • E-mail marketing i Marketing automation - Agata Chmielewska
    Jak je wykorzystać by zwiększyć przychody, a jednocześnie nie zrazić do siebie klienta
  • Budowa strategii dla biznesu prowadzonego w sieci; e-commerce - Konrad Zach
    Własna platforma? Logistyka? CRM? Decyzje, które musisz podjąć szybko
  • Content marketing jako strategia wzrostu w e-handlu - Piotr Stasiak
    Czym wyróżniają się dobre strategie komunikacji przez treści
    Co działa, a co nie działa w content marketingu
    Jak wygląda praktyka współpracy z influencerami
    Jak różnorodne cele można realizować przez kampanie z wykorzystaniem contentu
  • Social media i jego rola w pozyskiwaniu ruchu - Andrzej Fedorowicz
    Co mówią internauci i dlaczego o twojej marce w kanałach social media
    Jak budować pozytywny wizerunek sklepu i marek
  • Case study sklepu Betelli - Olaf Furmanek
    Marketing produktów i marki sklepu w e-commerce
    Analizy i dane w e-commerce
    Sprzedaż unikalnego produktu na zagranicznych rynkach - z lokalnego rynku na zagranicę

Kontakt organizacyjny i współpraca:

Dominika Bień
tel. +48 22 530 40 45
e-mail: dominika.bien@infor.pl

Organizator


Patron