Agata Chmielewska E-commerce & On-line Marketing Specialist. Z branżą internetową związana od 10 lat, podczas których zdobywała doświadczenie zarówno w szeroko pojętym marketingu internetowym, jak i w działaniach związanych z wdrażaniem, optymalizacją i rozbudową sklepów i serwisów internetowych. Najmocniej związana z e-mail i content marketingiem oraz marketing automation. Współpracowała z takimi markami jak Praktiker, Willsoor czy SuperKoszyk.pl. Aktualnie doradza i pomaga markom oraz sklepom internetowym zwiększać konwersję swoich działań, m.in. ustalając strategię czy przeprowadzając kampanie marketingowe. Po pracy pisze na www.achmielewska.com oraz gotuje i bloguje na www.eksperymentalnie.com

Paweł Nowacki Head of Marketing porównywarki ubezpieczeń Mfind.pl oraz Business Development Director w Delvein.pl, były z-ca red. nacz. ds. online Dziennika Gazety Prawnej. Wcześniej dyr. ds. rozwoju contentu w Polskapresse. Trener trener dziennikarstwa, wykładowca SWPS, konsultant wydawców w Polsce i Europie

Konrad Zach Założyciel i CEO Thinkhub, wykładowca kierunków e-commerce Akademii Leona Koźmińskiego, były dyrektor e-commerce ABC Data, a wcześniej dyrektor e-commerce firmy księgarskiej Olesiejuk, specjalista od branży e-commerce i budowy strategii

Piotr Stasiak Współzałożyciel i partner zarządzający agencji digitalowej Bazgroł, która specjalizuje się w content marketingu. Bazgroł zajmuje się przygotowaniem i realizacją strategii contentowych dla marek i firm, tworzy treści do kampanii z mediami (native advertising), influencerami, do social media oraz do własnej komunikacji, prowadzonej przez klientów. Bazgroł pracuje m.in. dla Accenture, PayU, Deutsche Bank, Goodyear. Przez 15 lat dziennikarz i redaktor, szef redakcji internetowych, w Tygodniku Polityka, Newsweeku, Onecie.

Andrzej Fedorowicz Dziennikarz, trener i webmaster. Pracownik i współpracownik m.in. Polityki, Forbesa, Newsweeka, Wprost, Focusa, Gazety Wyborczej, Super Expressu i Faktu. Od 11 lat także trener dziennikarstwa oraz konsultant prasy krajowej i zagranicznej w zakresie m.in. treści na strony www i dla mediów społecznościowych. Prowadził projekty internetowe m.in. dla firm Knauf oraz Multimedia Polska.

Olaf Furmanek Z pasji i z wykształcenia marketingowiec. Ponad 20 lat doświadczenia zawodowego w mediach min Polska Press, Manager Magazin. Przeszedł drogę zawodową od pracy fizycznej do prezesa zarządu. Twórca i właściciel marki Betelli – męskich butów podwyższających oraz Neurogra – serwisu z treningami intelektu online. Czerpie inspiracje z podróży, biega, tańczy, wspina się…

Kontakt organizacyjny i współpraca:

Dominika Bień
tel. +48 22 530 40 45
e-mail: dominika.bien@infor.pl

Organizator


Patron