Ci dziennikarze zarabiają tyle ile gwiazdy show businessu

Czołowi dziennikarze telewizyjni zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu.  Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ dziennikarzy i publicystów (wynik, to przychody reklamowe za pierwszy 6 miesięcy 2011 roku).

facebooktwittergoogle
statystyki
  • 10:30

    W ukrytej kamerze

    (komedia) reż.: Sean McNamara, wyst.: Donna Pescow, Tom Virtue, USA, 2003

  • 12:15

    Gwiazdy w południe

    (komedia) Wyjście awaryjne, reż.: Roman Załuski, wyst.: Bożena Dykiel, Maria Gładkowska, Andrzej Golejewski, Polska, 1982

  • 14:00

    Familiada

    (odcinek specjalny) prow.: Karol Strasburger,

  • 11:30

    Wpuszczony w kanał

    (film animowany) reż.: David Bowers, Sam Fell, USA, 2006

  • 13:10

    Historia Kopciuszka

    (komedia romantyczna) reż.: Mark Rosman, wyst.: Hilary Duff, Jennifer Coolidge, USA, Kanada, 2004

  • 15:10

    Miś Yogi

    (film familijny) reż.: Eric Brevig, wyst.: Anna Faris, USA, Nowa Zelandia, 2010

serwisy tematyczne w GazetaPrawna.pl