Przejście pracownika na emeryturę-świadectwo pracy

Wiadomości ze starego forum Gazety Prawnej
ania

Postautor: ania » 21 lut 2008, o 00:00

Witam i proszę o pomoc. Jaką podstawę prawną należy wpisać na świadectwo pracy pracownika, który przechodzi na emeryturę w związku z ukończeniem 60 lat ? Zakład pracy istnieje nadal.
Reklama

xx

Postautor: xx » 21 lut 2008, o 00:00

Z tego powodu, że ma 60 lat nie możesz rozwiązać umowy. On powinie napisać, że z dniem..... chce przejść na emeryturę.

ania

Postautor: ania » 21 lut 2008, o 00:00

tak też jest, pracownik napisał wypowiedzenie - jest to za porozumieniem stron.
Ale w świadectwie muszę napisać podstawę prawną- i tu porażka. Nie bardzo wiem co mam napisać.

Jurek

Postautor: Jurek » 21 lut 2008, o 00:00

Rozwiazanie za porozumieniem stron na wniosek pracownika - art. 30. § 1 p.1 k.p. Pozdrawiam

dt

Postautor: dt » 22 lut 2008, o 00:00

Pracownik nie musi się zwalniać w związku z tym,że przechodzi na emeryture. A jak chce nadal pracować?;-)

xx

Postautor: xx » 22 lut 2008, o 00:00

Do dt. Czy ty tumanie nie umiesz czytać? Jezeli tak jest to nie zabieraj głosu, przecież Ania napisała, że pracownik napisał wniosek o rozwiązanie umowy.


Wróć do „Archiwum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 5 gości