Gazeta Prawna - największy dziennik gospodarczy

wpisz frazę, którą chcesz wyszukać

Logo Forum

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2005, o 23:00 
Mam pytanie ponieważ jestem informatykiem pracującym 8 godz. przy monitorach ekranowych lub więcej, czy mogę sie ubiegać o zapis w świadectwie pracy z zaznaczeniem "praca w szczególnych warunkach" ponieważ z poprzedniego zakładu coś takiego otrzymałem, a obecna firma z której odchodzę nie chce mi takiego wystawic. Powołując się, że o tym nic nie wie.

Pozdrawiam Informatyk

Tytuł:
z tego co wiem ,żeby pracownikowi wydać swiadectwo pracy w szcególnych warunkach stanowisko pracy musi znajdować się w wykazie stanowisk (tabela, poz.) określonych przez właściwego ministra w danej branży działającej. Moi informatycy również nie otrzymują świadectwa pracy w szcególnych warunkach gdy odchodzą z mojej firmy.

Tytuł:
ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 7 lutego 1983 r. w sprawie wieku emerytalnego pracowników zatrudnionych w szczególnych warunkach lub w szczególnym charakterze.(Dz.U.83.8.43 ze zmianami)_
Dział_XIV._Prace_różne_Wykaz_A_Prace w szczególnych warunkach, których wykonywanie uprawnia do niższego wieku emerytalnego._5. Prace szczególnie obciążające narząd wzroku i wymagające precyzyjnego widzenia - w kartografii, montażu mikroelementów wymagającego posługiwania się przyrządami optycznymi oraz przy obsłudze elektronicznych monitorów ekranowych

Tytuł:
To wiem ale gdzie znaleźć wykaz stanowisk dla przemysłu motoryzacyjnego, dla których to się należy.

Tytuł: